Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday 19 March 2011

Adakah Kite Nie BFF Or Bukan ? ?


Klu kite kawan biasa , benda nie xkan jadi . . Tapi benda nie dah jadi , so ape maknenyew ? ?
Satu kenyataan yang takkan pernah aku lupekan . .


Banyak kenangan yg kitorang dah lalui sepanjang berada di Uitm Kampus Bandaraya JB . .
Detik yang tak mungkin aku dapat kat tmpat lain . . Dugaan mengajar aku tok mnjadi lbey baek . . Tegoran mnjadikan aku smakin dewasa . . Tangisan , ketawa , aku kongsi ngan dye . . Aku taknak tengok dye nangis ag , kalau bley nak dye ceria jew , krana stiap ketawa dye adlah hadiah buat aku . . pada mulenyew sukar tok kamu mmpercyai pd namenye BFF , tapi skunk mgkin kamu dah bertkar fkiran . . Dan saya harap fikiran itu takkan bertukar lagi ? ? Ingin ku selalu buat dye percaya bahawa , BFF bukan lah 1 kpayahan tetapi pemberiaan drNya . . Setiap luahan sudah kite kluarkan , tak ckup dgn luahan tngisan kau berikan . . ADa teman yang dibuat dr mnusia , dan ada juga teman dibuat dari Allah , harap2 kite teman yang dibuat dari Allah , krn sgala dr Allah adlah tok selamanya . . Sekali menyayangi Selamanya menyayangi . . 




From : SZZK A.K.A Siti Zunnurain Zulaikha Binti Kamizon

No comments:

Post a Comment